Witamy w strefie dla dłużnika

Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych wskazówek odnośnie dalszego działania po otrzymanym wezwaniu z Dial Tone Sp. z o.o.

Po pierwsze:

  • Przeczytaj uważnie wezwanie, sprawdź wszystkie informacje zawarte w treści pisma.

Po drugie:

  • Sprawdź dokumenty, które stanowią źródło zadłużenia wskazane w
    wezwaniu. Jeśli masz wątpliwości dotyczące zasadności roszczenia
    przygotuj dokumenty, które potwierdzą Twoje stanowisko.

Po trzecie:

  • Skontaktuj się z naszym konsultantem pod nr: (22) 270 09 79.
    Przygotuj numer sprawy widniejący na wezwaniu oraz pytania,
    które chciałbyś zadać. Podczas rozmowy wyjaśnimy wszelkie
    wątpliwości związane ze sprawą.

Po czwarte:

  • Spłać zadłużenie na konto podane w treści pisma, a dowód wpłaty prześlij na fax nr: (22) 465 20 45 lub e-mail: windykacja@dialtone.pl

    Jeśli nie masz możliwości dokonania spłaty długu w całości, przeanalizuj swoje możliwości i podaj nam swoją propozycję spłaty, a z pewnością znajdziemy korzystne dla Ciebie rozwiązanie.

Pamiętaj:

  • Unikanie kontaktu w sytuacji zadłużenia to najgorsze z możliwych rozwiązań;
  • Jeżeli masz pewność, że roszczenie jest nieuzasadnione, zgłoś nam ten fakt, a my zbadamy sprawę;
  • Jeżeli wiesz, że roszczenie jest uzasadnione, ale nie jesteś w stanie go uregulować, również prosimy o kontakt. Postaramy się wspólnie z Tobą wypracować rozwiązanie;
  • Jeżeli nie ustosunkujesz się do pisma szansa na polubowne rozwiązanie sprawy może zostać zaprzepaszczona.

Skorzystaj z gotowych materiałów do pobrania, które ułatwią Ci spłatę zobowiązania oszczędzając Twój czas i koszty ich przygotowania.

"Zwłoka jest najgorszą formą
odmowy!"

Prawo Parkinsona